Sonia Argint Ionescu ne-a dezvăluit ce mănâncă ea miercurea, în post Sonia Argint Ionescu ne-a dezvăluit ce mănâncă ea miercurea, în post
SONIA ARGINT IONESCU ȚINE POST MIERCUREA! Șţiţi deja că sunt alimente la care trebuie să renunţaţi pentru o lungă perioadă de timp, iar de... Sonia Argint Ionescu ne-a dezvăluit ce mănâncă ea miercurea, în post

SONIA ARGINT IONESCU ȚINE POST MIERCUREA! Șţiţi deja că sunt alimente la care trebuie să renunţaţi pentru o lungă perioadă de timp, iar de o săptămână carnea și lactatele nu mai fac parte din meniu. Dar cu ce le-ați înlocuit? Astăzi, Sonia Argint Ionescu, vedeta TVR, povestește pentru SUPER-HRANA.RO cum reușește ea să țină post în fiecare zi de miercuri și vineri!

Vedeta TVR Sonia Argint Ionescu ţine post în fiecare miercuri şi vineri

„Ţin post de carne în fiecare miercuri şi post normal în fiecare vineri. Este un obicei pe care l-am deprins de la stăbunica mea, care a făcut asta toată viaţa ei, până la vârsta de 97 de ani. Eu cred că este o abordare foarte bună pe o perioadă lungă de timp, o recomand. Eu personal, Postul Paştelui sau pe cel al Crăciunului, nu l-am ţinut, chiar dacă pot sta mult timp fără să mănânc carne, lactatele şi ouăle fac parte din alimentaţia mea săptămânală. Fac mult sport, iar în acest caz, proteina în cantităţi modice mă ajută”, a mărturisit pentru SUPER-HRANA.RO vedeta TVR Sonia Argint Ionescu.

„Chiar dacă nu ţi tot postul Crăciunului, pot recomanda alimente pe care le consum şi eu ori de câte ori am ocazia pentru că sunt sănătoase, iar organismul are nevoie de ele.

Pentru micul dejun recomand o farfurie cu salată de fructe, puteţi încerca mandarine, banane, mere, pere, orice fruct de sezon care vă este pe plac, alături de care puteţi pune musli sau granola.

Acest mic dejun constituie o masă perfectă pentru mine înainte de a merge la sală. Puteţi consuma şi o salată verde alături de castraveţi, roşii măsline şi avocado.

Pentru masa de prânz mie îmi place foarte mult să consum quinoa pe care o pregătesc cu legume precum ciuperci, ceapă, roşii şi pătrunjel asezonat cu busuioc.

Pentru post puteţi încerca şi o mulţime de supe-cremă, dar şi ciorbe de legume, ori salate cu diverse legume.

Ca şi gustări între mese puteţi consuma fructe uscate pecum caju, migdale, nuci, dar şi fructe proaspete de sezon. În această perioadă au apărut mandarinele, iar eu consum frecvent mandarine în sezonul rece.

Pentru masa de seară, atunci când este dezlegare la peşte, eu recomand o cină absolut delicioasă pe care o preferă toată familia mea. Este alcătuită din cod la cuptor cu garnitură de legume înăbuşite, mazăre, broccoli, morcovi, asezonate cu un dressing făcut la blender din ulei de măsline, zeamă de lămâie, busuioc proaspăt, sare şi piper. Este o reţetă gustoasă, sănătoasă şi care se prepară foarte uşor.

Pentru că este ultima masă este indicat să nu îngreunaţi digestia şi să consumaţi alimente uşoare, dar care vă oferă saţietate. Puteţi încerca salate la care să adăugaţi legume precum fasole verde, linte, înăbuşite, roşii, castraveţi, morcovi, orice legume care vă sunt pe plac”, a încheiat declaraţia pentru SUPER-HRANA.RO Sonia Argint Ionescu.

Pe Sonia o citiți si pe blogul ei www.soniaargintionescu.ro.

Citește și Ce mănâncă azi de post Cristina Herea?

Text: Camelia Diaconu