Cris-Tim dezvoltă segmentul catering din România: 5,5 milioane de euro, investiție strategică în conceptul ready-meal
Cris-Tim, una dintre cele mai mari companii din domeniul alimentar din România, urmează să investească în perioada următoare 5,5 milioane de euro în dezvoltarea... Cris-Tim dezvoltă segmentul catering din România: 5,5 milioane de euro, investiție strategică în conceptul ready-meal

Cris-Tim, una dintre cele mai mari companii din domeniul alimentar din România, urmează să investească în perioada următoare 5,5 milioane de euro în dezvoltarea segmentului autohton de catering, mai precis în conceptul ready-meal, adică mâncare gata preparată, vândută în principal la caserolă.

Investiția va fi realizată în două etape, extinderea și modernizarea secției de catering și construirea unei fabrici noi de preparate ready-meal, la Filipeștii de Pădure, județul Prahova. Investiția în secția de catering se ridică la aproximativ 1,5-2 milioane de euro, procesul urmând să fie finalizat în luna octombrie a acestui an, în timp ce valoarea noii fabrici din Prahova va ajunge la aproximativ 4 milioane de euro.

Compania este în grafic cu toate investițiile

Proiectele de dezvoltare ale Cris-Tim au fost anunțate încă de la începutul acestui an de către președintele companiei, Radu Timiș. Practic, în acest moment, producătorul este în termen cu toate investițiile propuse pentru dezvoltarea portofoliului companiei.

Președintele Cris Tim, Radu Timiș

Președintele Cris-Tim, Radu Timiș

 

„În acest an investim într-o fabrică nouă de ready-meal la Filipeştii de Pădure. Vom începe în acest an şi anul viitor va intra în funcţiune. Plecăm de la o capacitate de 10 tone pe zi, iar în doi ani vom ajunge la 15-20 de tone pe zi. Vom produce salate, grill-uri gata preparate şi vom trece la supe. E o zonă pe care am identificat-o ca fiind de viitor”, a explicat la începutul acestui an pentru Mediafax Președintele Cris-Tim, Radu Timiş.

Fabrica „Recunoștința” a companiei Cris Tim, din Filipeștii de Pădure

Fabrica „Recunoștința” a companiei Cris-Tim, din Filipeștii de pădure

 

Cris-Tim produce deja mâncare la caserolă şi a avut anul trecut vânzări pe acest segment de peste 5 milioane de euro pe an, în creştere cu 30%.

Aceasta e doar o parte din oferta de bunătăți gata preparate, de la Cris Tim:

Creșteri ale vânzărilor de peste 20% în prima jumătate a anului

În primele șase luni ale acestui an, Cris-Tim a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 20-25%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

”În luna iunie, comparativ cu luna mai creșterea a fost între 10% și 15% din punct de vedere al vânzărilor. Astfel, pentru acest an vizăm un avans de 25% pe toate segmentele de evaluare: cifră de afaceri, vânzări, produse”, a declarat pentru magazinulprogresiv.ro Vladimir Mănăstireanu, vicepreședintele Cris-Tim.

Anul 2014 a fost unul prosper

De altfel, anul 2014 a fost unul prosper pentru Cris-Tim, compania înregistrând creșteri pe toate liniile de business. Anul trecut, Cris-Tim a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 90 de milioane de euro.

„A fost un an bun 2014. Am avut o creştere de 20% în zona mezelurilor şi pe total grup am crescut cu 15%. Asta înseamnă că am închis anul trecut cu afaceri la nivelul întregului grup de aproximativ 90 de milioane de euro şi cu o EBITDA în creştere de la 8% la 10%”, a declarat la începutul anului, pentru Mediafax, președintele grupului Radu Timiş.

Din grupul Cris-Tim fac parte mai multe firme, printre care una de procesare de mezeluri, o firmă de logistică şi vânzare, o fermă cerealieră şi de vaci cu lapte, o fermă viticolă, una de catering şi magazine şi o societate de construcţii.

Citește și:

Cel mai bun sandwich – o bătălie câștigată cu salamul Chorizo de la Cris-Tim. Află rețeta cu care doi bloggeri i-au impresionat pe jurați!

Cinci rețete de sandvișuri cu care îți vei impresiona toți prietenii

 

Foto: cristim.ro, zf.ro, curwoodinnovates.com, magazinulprogresiv.ro