Carrefour lansează un nou concept de magazine: Carrefour Easy Carrefour lansează un nou concept de magazine: Carrefour Easy
Pe lângă Hypermarket, Market și magazine Express, Carrefour vine cu o nouă soluție  pentru cei care fac cumpărături mici, dar zilnic. Mai mici decât... Carrefour lansează un nou concept de magazine: Carrefour Easy

Pe lângă Hypermarket, Market și magazine Express, Carrefour vine cu o nouă soluție  pentru cei care fac cumpărături mici, dar zilnic. Mai mici decât magazinele tip Market, magazinele Carrefour Easy vor avea preponderent produse alimentare și de uz zilnic.

Primele magazine de tip Easy au fost deschise deja în Belgia, urmând ca toate tările să preia modelul. În aceste magazine se găsesc fructe proaspete și produse de panificație, produse de uz casnic și igienă. Mizând foarte tare pe prospețimea alimentelor și promoții, retailerul promite să afișeze zilnic reduceri semnificative la produsele cel mai bine vândute.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țãri, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa.  Aflat de 15 ani pe piața locală, Carrefour număra aproape 11.800 de angajaţi în România, la finalul anului trecut. Grupul Carrefour avea, la finalul lui 2015, 189 de magazine, dintre care 29 hypermarketuri Carrefour, 106 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, şi 10 magazine de proximitate Compact